3/14/13

Georgina Chapman And A Little Leather


Images: NY MAG & Zimbio

I have always been more of a lace girl than a leather girl but lately I think that is starting to change.  I have lately been really drawn to the leather pants, well more of leggings, that Georgina Chapman wears pretty frequently.  I like how she pairs them with feminine heels and tops to make the look a little more polished.  I would love to invest in a pair like this one day but leather pants are just so expensive; I am considering a faux leather pair as that is a little more animal friendly but I really don't care for most kinds of fake leather so it would have to be good quality.  Anyways, do you think this look is chic or too extreme?
P.S. The day this post was written I also tried on a leather jacket and skirt!  It looks like I might be adding some more leather to my wardrobe soon...

J'ai toujours été plus d'une fille dentelle qu'une fille en cuir mais dernièrement, je pense que c'est en train de changer. J'ai récemment été vraiment attirée sur les pantalons de cuir, bien plus de leggings, que Georgina Chapman porte assez souvent. J'aime la façon dont elle leur paires féminines à talons hauts et de modifier le look un peu plus poli. J'aimerais investir dans une paire comme ça un jour, mais un pantalon en cuir sont tellement cher, j'envisage une paire simili cuir car c'est un animal peu plus sympathique mais je ne m'inquiète pas pour la plupart des types de faux cuir de sorte qu'il devrait être de bonne qualité. Quoi qu'il en soit, pensez-vous que ce look est chic ou trop extrême?
Post-scriptum Le jour où ce message a été écrit J'ai aussi essayé sur une veste en cuir et jupe! On dirait que je pourrais ajouter en cuir un peu plus à ma garde-robe bientôt ...

-Jacqueline

1 comment:

  1. i'm a fan of both leather and lace. i don't think it's extreme at all. leather can be very classy when styled correctly. go for it jacqueline. it will look chic girl.
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete