3/21/13

Chez Valentino




Images: Garance Dore

I recently shared Emilio Pucci's chic new New York boutique and now here is a look at Valentino's Milan location. While the store does seem to be lovely, I was mainly taken by the beautiful gowns and jewelry.  I love the nude coloring that they are showing right now.  At first I thought this was an Elie Saab store and while the designs are distinctly different whenever I see intricate beading I think Elie Saab.  I love to see pictures of designer shops from around the world, please leave recommendations if you have seen any lovely ones!

J'ai récemment partagé Emilio Pucci nouveau et chic boutique de New York et maintenant voici un regard à l'emplacement de Valentino Milan. Bien que le magasin ne semble pas être belle, j'ai été principalement prises par les belles robes et des bijoux. J'aime la couleur nude qu'ils font preuve en ce moment. Au début, je pensais que c'était un magasin d'Elie Saab et tandis que les dessins sont nettement différente à chaque fois que je vois perler complexe je pense Elie Saab. J'aime voir des photos de boutiques de créateurs venus du monde entier, s'il vous plaît laissez recommandations si vous avez vu toute les jolies!


-Jacqueline

1 comment:

  1. Absolutely gorgeous! I would've never thought Valentino either. Exquisite necklaces and love the last pair of dresses.

    ReplyDelete