7/28/12

Custom Handbags...




When it comes to handbags, I prefer simple leather designs which are surprisingly difficult to come by.  Which is why I was so happy to discover Etsy shop Harlex who makes chic leather handbags and will even make custom made to order handbags.  They are a little on the expensive side, but not if you are used to designer handbags.  Although a custom handbag would be very special!  I am going to have to seriously consider ordering one...

P.S. A quick heads up, I will not be able to update for the next week as I have been booked every day all day for work.  But next week I will be back and soon will be returning to school and will hopefully have a more consistent schedule that will allow for more posts!

Quand il s'agit de sacs à main, je préfère dessins simples en cuir qui sont étonnamment difficiles à trouver. C'est pourquoi j'étais si heureux de découvrir boutique Etsy Harlex qui fait des sacs à main en cuir chics et même faire des sacs à main fabriqués sur mesure à la commande. Ils sont un peu cher sur le côté, mais pas si vous êtes habitué aux sacs à main de créateurs. Bien que un sac à main personnalisé serait très spécial! Je vais devoir sérieusement envisager l'achat d'un ...

Post-scriptum Voici un aperçu des, je ne serai pas en mesure de mettre à jour pour la semaine prochaine comme je l'ai été réservées chaque jour tous les jours pour aller travailler. Mais la semaine prochaine je serai de retour et sera bientôt de retour à l'école et nous espérons avoir un calendrier plus cohérent qui permettra plus de postes!

-Jacqueline

1 comment:

  1. hey jacqueline, her bags look exquisite! i will definitely take a look at her Etsy shop. can't wait for you to come back. miss your posts.
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete