4/18/12

Inspiration: Tennis Chic





Images: Style.com, Thisisglamorous.com, Tumblr

With the weather getting warmer everyday, I have been feeling drawn to the tennis court.  And while I am not athletic in the slightest, I have always enjoyed tennis and would love to play again.  When I was  younger I even had the cute outfits, which I admit added to the appeal of the game, and I have lately been inspired by the classic preppy style of tennis clothing.  This Hermes Spring 2010 RTW collection is the perfect inspiration for adding some pieces to my spring and summer wardrobe.  What are you inspired by this season?   

Avec le temps se réchauffe tous les jours, j'ai été attirée sur le sentiment d'un court de tennis. Et tandis que je ne suis pas le moins du monde d'athlétisme, j'ai toujours aimé le tennis et je serais ravi de jouer à nouveau. Quand j'étais plus jeune, j'ai même eu l'tenues mignon, qui je l'avoue ajouté à l'appel du jeu, et j'ai récemment été inspiré par le style classique preppy de vêtements de tennis. Cette Hermes collection Printemps 2010 de retour au travail est la source d'inspiration idéale pour ajouter quelques pièces à ma garde-robe estivale printemps et. Que faites-vous inspiré par cette saison?
-Jacqueline

No comments:

Post a Comment